4 daagse Mullerthal Trail (Luxemburg) 12-15 mei 2022

Wandelen over de Mullerthal Trail.

Lang Weekend in Petite Suisse.
(van donderdagmorgen 12 t/m zondagavond 15 mei)

De Regio Mullerthal – of Mëllerdall wordt vaak Petite Suisse of Luxemburgs Klein Zwitserland genoemd.
Dat komt doordat het landschap bezaaid is met grote rotsen en dat aan Zwitserland doet denken. De Regio Mullerthal is bovenal een uitzonderlijke biotoop gekenmerkt door ontzaglijke rotsformaties.

De Mullerthal Trail leidt over een lengte van 112 km door alle landschappelijke bijzonderheden van Luxemburgs Klein Zwitserland (Petite Suisse). De paden gaan door bossen en weiden afgewisseld met indrukwekkende kloven en langs bizarre rotsen met namen als Piteschkummer, Geierslee of Huellee.
De Mullerthal Trail is in 2014 gecertificeerd met het label “Leading Quality Trails – Best of Europe”.

Overnachten in Hotel “Am Wehr” in de Sud Eifel, dat staat aan de rivier der Sauer” bij Echternach.
Petite Suisse ligt aan de andere kant van de rivier der Sauer. Der Sauer is dus een grensrivier tussen Luxemburg en Duitsland. Echternach, de hoofdstad van de Regio Mullerthal, is de oudste stad van Luxemburg, waar talrijke wandelpaden van de Mullerthal Trail starten.

Programma: 12 mei t/m 15 mei 2022
Donderdag:   07.00 uur Vertrek uit Hoorn in Noord-Holland (richttijd)
14.00 uur Incheck in Hotel. Korte Wandeling omgeving van Berdorf.
Vrijdag:          Beaufort – Mullerthal –Berdorf – (16 km)
Zaterdag:       Berdorf – Bollendorf – Echternachbrück (16 km)
Zondag:          Irreler Wasserfalle en Teufelsschlucht (7 km)
14.00 uur Vertrek naar Nederland

4 daagse bus / wandelreis “ Mullerthal Trail ”
Reisdatum:   12 mei t/m 15 mei 2022
Hotel:             Am Wehr (Bollendorf in Duitsland)
Prijs:               € 395,= pp.
Inclusief:       3x Logies, ontbijt, diner en lunchpakket.
Toeslag:         €  60,= pp.  alleen op de kamer.

Opstapplaatsen: Hoorn – Amsterdam – Utrecht – Roevenpeel in Nederweert – Maastricht

Er kunnen met deze reis 20 deelnemers mee. Dit om het karakter te bewaren van deze wandelreis te behouden. Boek nu…!!!
Bij minimaal 16 deelnemers gaat deze reis door.
Deelnemers uit heel Nederland zijn welkom.

Aanmelding
Aanmelden kan door het aanmeldformulier te downloaden en op te sturen naar Stichting Sportwandelschool Hoorn/West-Friesland.

Twijfelt u nog?
Bekijk de foto’s van afgelopen jaar.
Klik hier om het fotoboek online te bekijken

Edit