Reis Wandel4daagse Heuvelland 11 t/m 15 augustus 2021

De Wandel4daagse van Heuvelland wordt in 2021 gehouden van 12 t/m 15 augustus.

———————————– —————————–

Wandel4daagse Heuvelland 2021

Hallo wandelaars.                            limburg

Ook in 2021 gaan we weer naar Valkenburg aan de Geul, om lekker te wandelen in de omgeving van Berg en Terblijt. De start  voor deze Heuvelland Vierdaagse is net als voorgaande jaren in Café het Vöske aan de Grotestraat 8 in Berg en Terblijt.

De afstanden zijn 7-14-21-28-42 km. Datum 12 t/m 15 augustus 2020 Reisdatum: Heenreis op woensdag 11 augustus. Terugreis op 15 augustus.

Voor de aankomende editie gaan we met de auto naar Valkenburg en overnachten we in  Hotel Hulsman, ons vertrouwde  adres. Het Hotel is door de Sportwandelschool gereserveerd. Met de trein is misschien ook mogelijk maar dat weten we pas later.

De kosten voor 4 overnachtingen op een twee persoonskamer bedragen:
€ 355,00 per persoon. (incl. ontbijt, diner en toeristenbelasting).
Dit is op basis van logies op een twee persoonskamer. Alleen overnachten op de kamer is niet mogelijk. Lunchpakketjes voor tijdens de wandeling kunt u op de aankomstdag regelen met het hotel. De verzorging tijdens de tocht is ook goed, dus het is niet echt nodig!

De organisatie gaat er vanuit dat u zelf een reis- en annuleer verzekering afsluit. Opgave is bindend. Er is geen terugbetaling bij annulering. Neem dus een annuleringsverzekering.

We verwachten van u, dat u zich wel zelf inschrijft als deelnemer voor de wandel4daagse van Heuvelland. Voor 15 juni krijgt u dan ook korting. Inschrijven op de site: www.heuvelland4daagse.nl.

We vertrekken per auto in de ochtend.  Meer informatie volgt hierover in de maand juli.

Per Trein.
Wanneer het mogelijk is om toch per trein te gaan vertrekken we om 09.00 uur uit Bovenkarspel en rijden via Hoorn –Amsterdam en Utrecht verder naar het zuiden. We reizen met een groepsticket. Je kunt onderweg instappen. We komen woensdagmiddag aan tussen 12.00 – 13.00 uur.
Er is tijd om nog even gezellig het centrum van Valkenburg te verkennen. En ook genoeg tijd om kennis te maken met elkaar en in te chequen in het Hotel. Het diner is om 19.00 uur.
Heeft u eetgewoontes die afwijken van het “normale” geef dat dan tijdig  aan ons door.

Dagelijks lopen we ’s ochtends naar het busstation om af te reizen naar de startlocatie in Berg en Terblijt.

Stichting Sportwandelschool Hoorn/Westfriesland.
Uw begeleider tijdens deze reis is Theo Peerdeman.

Download hier het aanmeldformulier.