6 daagse Trans Ardennaisse Trail in België. deel 1: Zondag 13 t/m vrijdag 18 oktober 2024

Van de Ourthe naar de Semois – in de Belgische Ardennen. 1e Deel
De Transardense route, ook bekend als Grande Traversée des Ardennes gidst, de wandelaar door het epicentrum van de Belgische Ardennen.
Het pad kronkelt door wouden en dalen, langs bochtige beekjes en guitige velden. Van La Roche-en-Ardennen aan de Ourthe naar Bouillon aan de Semois. De sportwandelschool biedt twee reizen aan om zo de Trail in twee periodes te kunnen lopen.

Een 6 daagse in het voorjaar en een 6 daagse in het najaar. Het zijn lichte bergwandelvakanties.
Tijdens deel 1 verblijft u in Hotel Le Cor de Chasse in Saint-Hubert Het is 5 nachten ons onderkomen.

Programma 1e deel
Zondag 13 oktoberHeenreis Nederland – Saint Hubert (5 uur rijtijd)
Maandag 14 oktober1e Etappe van Roche-en-Ardennen naar Sainte Ode. 23 km
Dinsdag 15 oktober2e Etappe  van Sainte Ode naar Vesqueville. 19 km
Woensdag 16 oktober3e Etappe van Vesqueville naar L’Auberge du Prévost. 20 km
Donderdag 17 oktober4e Etappe  van L’Auberge du Prévost  naar Masbourg 15 km
Vrijdag 18 oktoberTerugreis naar Nederland

Naast de heen- en terugreis, is de bus dagelijks inzetbaar om ons van het Hotel naar de start te brengen van de verschillende etappes. Na de wandeletappe in de middag worden we naar het hotel gebracht.

6-daagse busreis
Reissom€ 745,00 per persoon inclusief 5x Hotel + HP + lunchpakket
Toeslag€ 95,00 per persoon overnachten alléén op de kamer
HotelHotel Le Cor de Chasse in Saint-Hubert is 5 nachten ons onderkomen
BegeleidingDoor Nederlandstalige gidsen
BusreisNederland – Saint Hubert visa versa met de dagelijkse transfers
Aantal dlnMinimaal 14 deelnemers – maximaal 18 deelnemers
Reisdatum13 t/m 18 oktober 2024  (zondag t/m vrijdag)

Download het aanmeldformulier (ctrl/klikken)

CATEGORIE 2: licht inspannende routes
Wandelingen door (licht) geaccidenteerd terrein en/of een grotere afstand. Wandelduur varieert maar doorgaans niet boven de 6 uur. Je loopt afwisselend over goede wandelpaden en oneffen wandelpaden. Stijgingen en afdalingen zijn meestal geleidelijk met incidenteel een steile klim. Een normale basisconditie met enige wandelervaring volstaat. We raden geschikte wandelkleding met degelijke wandelschoenen en eventueel het gebruik van wandelstokken aan.

Kaart Transardennaisse