Clinic Nordic Walking

nordic_walking_school

Clinics zijn proeflessen. De 1e les van de cursus kunt u zien als een proefles.
kijk op cursussen voor het aanbod.

Hieronder de uitleg van een clinic.

Een clinic is een introductie of kennismakingsbijeenkomst van ongeveer een uur.

Als u overweegt u aan te sluiten bij al die NW-ers die u tegenwoordig tegenkomt maar eerst nog even de kat uit de boom wilt kijken, dan is zo’n clinic-uur ideaal.
Heel beknopt worden de basistechnieken aangereikt en een paar essentiële lichaamsoefeningen gedaan. Tijdens dit uur kunt u gebruik maken van de wandelstokken (poles) van de Nordic Wandelschool, die u tevens alle informatie over de diverse soorten stokken geeft.
Een clinic is een “doe-uur”, dat wil zeggen dat u flink aan de slag gaat en zo meteen ervaart hoeveel van uw spieren betrokken zijn bij de weliswaar logische maar toch lastige bewegingen van het Nordic Wandelen. Van uw schouder tot uw tenen, alles komt aan bod. Vandaar dat hier ook sprake is van SPORT en niet van een kunstje. Nordic Wandelen is inspanning door ontspanning en andersom.

Kosten Clinics
Normale prijs – Aanmelding verplicht. Kosten bedragen € 15,00 per deelnemer. incl. poles.
Voor een groepje van minimaal 6 personen wordt een clinic bij uw thuis georganiseerd.

Clinics in Noord-Holland-Noord

De clinic is de eerste les van de cursus. Zie cursussen.

Je kunt je aanmelden via e-mail info@sportwandelschool.nl per telefoon 0229-239447 of via onderstaand aanmeldformulier (na invullen druk op verzenden, u krijgt een bevestigingsmail op het door u ingevulde email adres).