FitStap

In november kun jij je inschrijven voor het unieke beweegprogrammalogo Fitstap

Gertjan Jong en Jan Tonneman, beide coach en trainer FitStap helpen jou, om je in 12 weken tijd weer Vitaal en Fit te voelen.
Het programma vindt plaats in Hoorn.

De training start op dinsdag 24 november om 11.00 uur, vanaf de parkeerplaats de Nieuwe Wal in het Julianapark,
Nieuwe Wal 2
1621 MB Hoorn

Het 12 weken durende programma FitStap kost € 95,-.

aanmelden via de link aanmelden Fitstap

meer informatie telefonisch: 0229-239447

contact met de sportwandelschool per e-mail info@sportwandelschool.nl

FitStap een beweegprogramma waarmee je op weg wordt geholpen naar een fitter leven.

Wat houdt FitStap in?

• Een beweegprogramma van 12 weken met iedere week 1 groepstraining en 2 zelfstandige trainingsmomenten.
  • Onder begeleiding van een professionele wandeltrainer.
  • Naast wandelen is er ook aandacht voor: mental coaching, voedingsadvies en ‘cognitieve fitness’. Zowel lichaam als geest staan centraal.
  • Tijdens het programma onderhoud je online contact met de trainer (via Facebook of sms/app).

FitStap
De KWBN (Koninklijke Wandel Bond Nederland) is al enkele jaren bezig met het nieuwe beweegprogramma FitStap. Deelnemers aan FitStap gaan onder begeleiding van professionele wandeltrainers werken aan een gezondere leefstijl. Het programma is geschikt voor iedereen, ook voor mensen met diabetes en overgewicht.

FitStap duurt twaalf weken en bestaat uit een wekelijkse groepstraining en twee zelfstandige trainingen. Daarnaast is er aandacht voor mental coaching, gezonde voeding en “cognitieve fitnes. Zowel lichaam en geest staat centraal binnen het programma.

Professionele Allround Wandel Trainers aangesloten bij de stichting Sportwandelschool gaan in 2020 op diverse locaties starten met FitStap.

Het vitale mens zijn staat centraal. Er wordt voldoende beweging aangeboden met aandacht voor gezond eten. Maar ook de mentale aspecten. FitStap is er bijna voor iedereen.

Je kunt je al aanmelden door eenvoudig een e-mail te sturen naar info@sportwandelschool.nl
Je ontvangt dan een link naar de aanmeldprocedure van de KWBN (Koninklijke Wandel Bond Nederland.

Meld je aan.
Stuur een e-mail of bel naar 0229-239447