Nationale Wandel-Bootcamp

1e Nationale Wandel-Bootcamp Dag op zondag 23 april in Hoorn.
Op het Ooster Eiland in Hoorn organiseert de Sportwandelschool op zondag 23 april een nationale Wandel Bootcamp Dag.
Optioneel: Een dag eerder een Stadswandeling met onderaan de mogelijkheid om te overnachten in Hotel Ooster eiland.

Wandel Bootcamp dag is bedoeld voor mensen deelnemers in aanraking willen komen met de diversiteit van trainingen Wandel-Bootcamp.
Er staan 4 rondes op het programma.

Organisatoren van trainingen Wandel-Bootcamp zijn uitgenodigd naar Hoorn te komen. Om een bijdrage te leveren aan deze 1e Wandel Bootcamp Dag en middels hun trainers een variatie van training aan te bieden. Wandel Bootcamp wil een belangrijke plaats innemen binnen de wandelsport van de toekomst. Na Sportief Wandelen en Nordic Walking biedt Wandel Bootcamp veel kansen voor de 35+ (de oudere van de toekomst).

Programma Zaterdag
Een stadswandeling door alle Steegjes en Gloppen van Hoorn. Met ongelooflijk leuke verhalen en anekdotes over Hoorn. Wist u dat Grote Pier is afgeserveerd in de Gelderse Steeg. Die dacht effe Hoorn te plunderen. Hij kwam van een koude Kermis thuis…..en leidde een zware nederlaag.

programma Zondag
Deelnemers kunnen op 23 april meedoen aan 4 trainingen Wandel-Bootcamp.
Schrijf je in via de inschrijfmodule inschrijven.nl (gaat per 1 februari open)

09.45 uur – 10.45 uur               1e Ronde Wandel-Bootcamp
Wissel
11.00 uur  – 12.00 uur              2e Ronde Wandel-Bootcamp

12.00 uur – 13.00 uur                Lunch (voor eigen rekening)

13.00 uur – 14.00 uur               3e Ronde Wandel-Bootcamp
Wissel
14.00 uur – 15.00 uur               4e Ronde Wandel-Bootcamp

15.00 uur – 16.00 uur                 Afsluiting

Kostenoverzicht
Wandel Bootcamp
1 Training € 7,50
2 Trainingen € 12,50
3 Trainingen € 17,50
4 Trainingen € 20,00
Stads Wandel € 7,50

Voormalige Gevangenis

Het Ooster-eiland in Hoorn is een hele geschikte locatie om een gevarieerde training Wandel Bootcamp te organiseren.
De voormalige gevangenis “de Krententuin” is omgebouwd en herbergt een Grand café, restaurant, een bioscoop en een Hotel.
De cellen zijn omgebouwd tot luxe 2 persoonskamers.

Aan de kades liggen houten botters en andere schepen van de houten vloot. Een bezoek aan de Halve Maan is natuurlijk ook mogelijk wanneer u een dag eerder aankomt. De halve Maan is een replica van het VOC schip dat de rivier de Hudson opvoer om Amerika vanaf het water te verkennen.

Hoorn is zeker een bezoekje waard. Het oude centrum en de binnenhaven omringt door oude VOC Huizen en pakhuizen wanen je in de middeleeuwen.

Wanneer u een dagje eerder komt kunt u overnachten in Hotel Oostereiland en aan een stadswandeling meedoen. Het is mogelijk voor slechts € 7,50 deel te nemen aan een zeer gevarieerde en inspirerende stadswandeling door alle steegjes en gloppen van Hoorn. Deze wandeling duurt 2 uur en voert je door het centrum van Hoorn. De wandeling start om 15.00 uur vanaf de receptie vanuit het Hotel oostereiland.

Hotel.
Wanneer u 1 dag eerder komt op zaterdag kunt u overnachten in de voormalige gevangenis.
De Sportwandelschool heeft voor u kamers gereserveerd.

Via de inschrijfmodule op inschrijven.nl kunt u zich inschrijven. klik op inschrijven.
Lukt dit niet: stuur een e-mail aan : info@sportwandelschool.nl

Overnachting in Hotel Oostereiland
hieronder de mogelijkheden om in de voormalige gevangenis “de Krententuin” te overnachten.

5 x cel standaard voorzien van een twijfelaar bed

2 x stapelbed celkamer

4 x celkamer dubbel met 2 persoons bed
2 persoon €80,-

14 Zolderkamers waarvan 2 met losse bedden.
Per persoon €80,-
2 persoon €95,-

De prijs voor het ontbijt is €9,50 p.p.
De prijs voor een drie gangen diner is €26,50

Op dit moment zijn alle kamers nog beschikbaar. Maar let wel dit is een moment opname.
Er kan natuurlijk elke dag worden geboekt door gasten.

Brasserie & Gevangenishotel Oostereiland
Wendy De Decker
Schuijteskade 5
1621 DE Hoorn
T +31(0) 229 820 246
F +31(0) 229 820 251

Zondag           09 April Nationale Wandel-Bootcamp Dag Workshops voor trainers en deelnemers 4x een training van een uur.
Start vanuit Oostereiland in Hoorn