Opleiding instructeur Nordic Walking

Opleiding Instructeur/Trainer Nordic Walking
Introductie op zaterdag 30 april. ’s Middags na 13.00 uur. (niet verplicht)

Op maandag 23 mei. ’s Morgens vanaf 09.00 tot 15.00 uur.
Op maandag 20 juni. ’s Morgens vanaf 09.00 tot 15.00 uur.
kunt u deelnemen aan een applicatie cursus Nordic Walking.

De 5 weken tussen de opleidingsdagen stellen u in de gelegenheid een onberispelijke techniek aan te leren.
Er worden in deze 4weken lessen nordic walking aangeboden om de techniek onder de knie te krijgen.

Na deze opleiding bent u in staat zelfstandig een cursus Nordic Walking te geven aan mensen die nordic walking willen leren.

Kosten
De kosten voor de opleiding:  Instructeur/Trainer Nordic Walking bedraagt € 225,00 p.p.
Het bedrag is inclusief het cursusboek Nordic Walking, een stage boek en een DVD over Nordic Walking.
Wandelpoles worden in bruikleen gegeven. De locatie is in Hoorn in Noord-Holland.
De cursist kan bij de stichting Sportwandelschool een stageplaats krijgen/zoeken in Noord-Holland.
De opleiding gaat door bij minimaal 8 aangemelde cursisten.

Aanmelden Opleiding
U kunt zich aanmelden door het aanmeldformulier te downloaden, uit te printen, in te vullen en te versturen naar de Sportwandelschool.
Dat kan per e-mail na het te hebben gescand of op te sturen naar onderstaand adres:
Sportwandelschool, Houtzaagmolen 50, 1622 HG  Hoorn.

gfxscale[1]