Vierdaagse training via Vierdaagse Nijmegen

Drukwerk

ViaVierdaagse
De Sportwandelschool is officieel uitgekozen als partner van Viavierdaagse (KNBLO). Via Vierdaagse biedt debutanten aan de Vierdaagse Nijmegen de mogelijkheid onder professionele begeleiding te trainen voor deelname aan dit evenement. Deelnemen aan Via Vierdaagse is mogelijk door u als individueel lid aan te melden of via een van de aangesloten verenigingen. De wandelschool is aangesloten onder de naam van Wandelvereniging Beweeg-mee.

Aanmelden kan als u niet eerder het Vierdaagsekruis behaalde en nog geen lid bent van KNBLO-NL
Er is plaats voor 1500 deelnemers aan het programma Via Vierdaagse 2021. De inschrijving voor de ViaVierdaagse in 2021 start op 1 januari 2021 om 08.00 uur.

Aanmelden is mogelijk als u niet eerder de Vierdaagse Nijmegen succesvol liep en nog geen lid bent van KNBLO-NL. De kosten bedragen rond de €280,-. Dit is inclusief het inschrijfgeld voor de 104e Vierdaagse. Dit bedrag gaat naar de organisatie KNBLO – via vierdaagse. U bent dan verzekert van een deelnamebewijs voor uw eerste Wandelvierdaagse van Nijmegen. U dient uzelf  aan te melden bij viavierdaagse, via de website  www.viavierdaagse.nl

Zaterdagtrainingen.
Iedere zaterdag vindt er een training plaats in Bergen, ter voorbereiding aan wandel4daagsen. De training duurt 4 uur en gaat door de bossen van Bergen en Schoorl. De training van 4 uur start om 08.30 uur in Bergen op de Parkeerplaats aan de Breelaan 132, 1861 GH Bergen.

Kosten
De kosten voor de trainingen bij de Sportwandelschool bedragen € 48,= voor 3 maanden (lidmaatschap bij de Sportwandelschool)

Aanmelden
Je kunt je aanmelden via e-mail info@sportwandelschool.nl  per telefoon 0229-239447 of via onderstaand aanmeldformulier (na invullen druk op verzenden, u krijgt een bevestigingsmail op het door u ingevulde email adres).

vierdaagse_nijmegen