Zomerwandeling in Groet 4 en 5 september 2021 Afgelast

Voor 2021 is deze editie afgelast.

Zaterdag 4 en 5 september 2021

Gratis Parkeren. Net als bij de andere wandelingen kunt u ook tijdens dit wandelweekend gratis parkeren in de directe nabijheid van de startlocatie.
Direct naar inschrijven. klik op  aanmelden.

Het nieuwe wandelen met het corona virus.
De maatregelen genomen in zake het corona virus, hebben ook gevolgen voor het organiseren van wandelevenementen. Op de start- en finishlocatie en de stempelposten geldt natuurlijk de afstand van 1½ meter  en eventueel mondkapjes om een ander niet te besmetten. Voel je je niet helemaal lekker of heb je lichte koorts dan blijf je thuis.

Uit onderzoek blijkt, dat de kans op besmetting het kleinst is als je naast elkaar loopt of schuin achter elkaar. Recht achter je sportmaatje loop je het meeste risico. De afstand tot de ander moet dan veel groter zijn dan de 1,50 meter. Het strekt de aanbeveling om of  alleen of in twee– of drietallen met voldoende tussenruimte te gaan wandelen.

Startlocatie
Recreatiecentrum “de Blinkerd” in Schoorl.
Heereweg 150, 1871 EM in Schoorl.

Vanuit recreatiecentrum de Blinkerd, wandelt u door het natuurreservaat van Noord Holland  om precies te zijn door de duinen en bossen van Staatsbosbeheer. Onderweg kunt u wat drinken en eten in diverse strandpaviljoens en bospaviljoen “de Berenkuil”.
Schoorl – Schoorl aan Zee – Bergen aan Zee – Hargen – Camperduin – Groet.

Zaterdag 4 en Zondag 5 september 2021.

Routes
10 km:  – 1 pauze.
15 km: – 2 pauzes.
20 km:  2 pauzes.
25 km:  3 pauzes.

Starttijd +
25 km tussen  08.00 – 10.00 uur.
20 km tussen  08.30 – 11.00 uur.
15 km tussen  09.00 – 12.00 uur.
10 km tussen  09.00 – 13.00 uur.
5 km tussen  09.00  – 13.00 uur.
Finish-bureau sluit om 17.00 uur.

Onderweg kunt u op de stempel/rustposten diverse versnaperingen kopen voor de inwendige mens.

Huisdieren.
Honden mogen meelopen.

Aanmelden wandeltocht
Uw kunt zich tot 1 september hier inschrijven. klik op  aanmelden.

Deelnemersbijdrage
De kosten bedragen € 7,50 p.p. inclusief de bijdrage van (€ 1,80 euro) voor entree van de Schoorlse Duinen aan Staatsbosbeheer. Alsmede € 250,00 aan vergunningen aan de gemeente Bergen en Staatsbosbeheer.
Voor een herinneringsmedaille betaald u € 1,50 extra aan het einde van de wandeltocht.
Kinderen tot 17 jaar betalen € 1,50 aan de starttafel in de Sporthal de Watertoren in Egmond aan Zee.

Na inschrijving

Na-inschrijving ter plaatse is mogelijk. Kosten €1,00 extra.
Organisator: Stichting Sportwandelschool Hoorn/West-Friesland

Eigen vervoer
Bij de Sporthal “de Blinkerd” zijn  80 gratis parkeerplaatsen om met de auto te parkeren.
Rij met elkaar mee, neem de bus (vanuit Alkmaar) of doe gezond en kom op de fiets.

Openbaar Vervoer
Via internet www.ov9292.nl is uw reisoverzicht het snelst te verkrijgen en is “up to date”.

Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start in Schoorl voor de wandelingen in Egmond aan Zee.

Stichting Sportwandelschool
Hoorn/West-Friesland.