4-daagse training via Haarlem

haarlem

In de regio Haarlem start op zaterdagmorgen 2 februari een trainingsperiode van 14 trainingen
ter voorbereiding op de 8e Wandel4daagse van Haarlem. De training start om 09:00 uur vanaf de parkeerplaats van tennisvereniging W.O.C. in Overveen (aan de Zeeweg richting Zandvoort).
De training duurt 1,5 tot 2 uur. U kunt ook later insteken wanneer de datum 2 februari niet voegt.

De eerste periode wordt er ongeveer 1,5 tot 2 uur gewandeld, later duurt het iets langer. U bent weer om 12.00 uur terug. Naarmate de datum van de wandel4daagse naderbij komt, gaat het wandeltempo omhoog – worden de kilometers meer en wandelt u, 1 weekend 2 dagen achter elkaar. U volgt een officieel speciaal wandel4daagse schema. Er kunnen ook enkele wandelevenementen in het wandelschema opgenomen worden.

De kosten bedragen € 75,00 pp. Periode vanaf 2 februari tot en met 23 mei 2019. ( 17 zaterdagen)

Wilt u na de wandel4daagse Haarlem doorgaan met deze zaterdagtraining, verlengt u uw lidmaatschap bij de Sportwandelschool. Een kwartaalabonnement bedraagt € 48,- (geen inschrijvingskosten ad € 10,00)

Aanmelden
Je kunt je aanmelden via e-mail info@sportwandelschool.nl  per telefoon 0229-239447 of via onderstaand aanmeldformulier (na invullen druk op verzenden, u krijgt een bevestigingsmail op het door u ingevulde email adres). U wordt dan informatie toegemaild of opgestuurd.

Aanmeldformulier Vierdaagse training via Haarlem

Achternaam

Voornaam

Voorletters

Straat

Nummer

Postcode

Plaats

Telefoon

Mobiel

Opmerkingen

PERSBERICHT

Speciaal trainingsprogramma Wandel4daagse Haarlem

Haarlem. Wandel4daagse Haarlem heeft een speciaal voorbereidingsprogramma ontwikkeld om deelnemers optimaal klaar te stomen voor de Wandel4daagse Haarlem. Het programma, met een speciaal trainingsschema, begint op zaterdag 2 februari met een introductie.

Het vertrekpunt van de trainingen is de Parkeerplaats van tennisvereniging W.O.C. in Overveen. Onder leiding van een Allround Wandel Trainer trainen de deelnemers elke zaterdagmorgen tot aan de start van het wandelevenement. Om 09:00 uur vanaf de Parkeerplaats van (aan de Zeeweg richting Zandvoort) De training duurt 1,5 – 2 – 3 uur. Een geleidelijke opbouw.

De kosten voor het voorbereidingsprogramma bedragen € 75,00. Geïnteresseerden kunnen zich per e-mail opgeven voor dit voorbereidingstraject via info@sportwandelschool.nl.

“Vier dagen achter elkaar wandelen zonder voorbereiding is niet erg verstandig,” aldus Jan Tonneman van Wandel4daagse Haarlem. “Deze vijftien zaterdagtrainingen stellen de deelnemers in staat zich fysiek en psychisch op de wandeltocht voor te bereiden in de mooie directe omgeving van Haarlem. De organisatie hanteert officiële trainingsschema’s, die voor de Wandel4daagse zijn gemaakt.”

De zesde editie van de wandelvierdaagse in Haarlem vindt dit jaar plaats van donderdag 30 mei tot en met zondag 3 Juni. Deelnemers aan de Wandel4daagse Haarlem kunnen zich inschrijven op de website www.wandel4daagsehaarlem.nl.

De organisatie van de Wandel4daagse Haarlem zoekt zoals ieder jaar vrijwilligers. Geïnteresseerden kunnen zich opgeven door een e-mail te sturen naar info@sportwandelschool.nl.