Bedrijfssport

Gezonde collega’s, medewerkers, werknemers, dat wensen we allemaal. Echter in deze tijd van langdurig zitten achter de computer of staan in de fabriek of achter het stuur, komt onze gezondheid niet ten goede. Voor de crisis viel de term “de wet van de poortwachter”. Na de crisis wordt er gesproken over duurzaam inzetbaarheid en eigen verantwoordelijkheid.

Tegenwoordig is de werkvloer steeds vaker de plek waar gezonde en vitale werknemers rondlopen. Mensen die productief en duurzaam inzetbaar zijn. Je ziet daarbij ook een verschuiving binnen bedrijven optreden: van ‘ziekte en verzuim voorkomen’, naar ‘gezondheid en vitaliteit bevorderen’.

Dat doen ze niet alleen in het belang van de werknemers, maar werkgevers spinnen zelf ook garen bij gemotiveerde, fitte en productieve medewerkers. Er zijn al vele voorbeelden van deze verschuiving.

Het is nog lastig kiezen voor de werkgevers. Een cursus Stoppen met Roken aanbieden. een sportgroep beginnen voor medewerkers met overgewicht. Sporten is gezond, dat is algemeen bekend. Voorwaarde daarbij is dat het wel goed uitgevoerd wordt. Daar zorgen wij voor. Regelmatig bewegen zorgt uiteindelijk voor fitte medewerkers en levert een lager ziekteverzuim en een verhoogd werkproces. En trainen met je collega’s vergroot ook nog eens de saamhorigheid binnen het bedrijf.

Een bedrijfstraining is de ideale investering in je bedrijf, zowel voor het personeel als voor de organisatie.

Geheel gericht op “vitaliteit” hebben wij voor uw werknemers een trainingsprogramma ontwikkeld.

Enkele van de opdrachtgevers, die met ons bedrijfssportprogramma werken zijn:

• Luchtverkeersleiding Nederland – LVNL
  • Enza Zaden

Heeft u interesse?
Neem contact op met de Sportwandelschool per e-mail info@sportwandelschool.nl of per telefoon: 0229-239447