Stad Wandeling Hoorn (zondag)

Verveelt u zich op zondag?
Iedereen die zich op zondag verveelt, kan zich opgeven voor een rustige wandeling door ons mooie Hoorn. De start is om 12.00 uur op de Roode Steen. U krijgt professionele begeleiding en er wordt gewandeld in een rustig tempo dat iedereen die een beetje kan lopen makkelijk kan bijhouden.
Twee gidsen wandelen ook mee en vertellen wat over het leven in de middeleeuwen of leggen iets uit over de oude gebouwen die u tegenkomt.
Even uit de zondagse sleur weg en andere mensen ontmoeten. We hopen u te verwelkomen op de Roode Steen op zondag om 12.00 uur.
Na afloop nog even napraten bij een kopje koffie.

Begeleiding
Nel Jonk en Els van Kampen ondersteund door stadgids, Milja van Rijswijk begeleiden deze zondagwandeling.

U kunt zich tijdens kantooruren aanmelden met telefonisch 0229-239447 of via e-mailadres: info@sportwandelschool.nl

Er zijn meer Stadwandelingen in Hoorn.
Oud Hoorn heeft vele stadswandelingen.