Mei Wandelroute Groet Strand-Duin-Bos te Downloaden GPS + Url

Nieuw:    de Mei – Wandeling
10 km – 12,5 km – 17,5 km – 25 km

Lekker even de natuur in. Dat kan in het natuurreservaat van Staatsbosbeheer Schoorlse Duinen. Nu een start vanaf de Parkeerplaats Hargen aan Zee. De wandeling gaat via het strand naar Schoorl aan Zee. Via duinpaden over de Frederiksvlakte of Mariavlakte kunt u even pauzeren bij Bospaviljoen de Berenkuil.
We passeren het prachtige Vogelmeer aan de oostelijke zijde en vervolgen onze weg naar het bosrijke gedeelte van dit gebied. Het laatste stuk gaat over de Baaknolweg en over de kale “Wandelende duinen”.

In het kort:

• Strandwandeling in Hargen-Schoorl-Groet!
  • Bij vertrek, onderweg of terugkeer. Koffie to Go.
  • Trek eropuit met een compleet wandelarrangement.
  • Loop over het strand, door de duinen en de bossen en geniet van het voorjaar in de natuur.
  • Adem de frisse zeelucht.
  • Inclusief Wandelkaart, GPS-bestand, en ROUTE URL voor op je telefoon, deze worden per e-mail toegezonden.
  • Ideaal en Coronaproof.
  • Geniet van de buitenlucht in een prachtige omgeving.Wandeling in de maand Mei. Vier wandel afstanden.
    10 km -12,5 km – 17,5 km – 25 km

Procedure.

U maakt € 9,00 over onderstaand bankrekeningnummer en u ontvangt per e-mail, de route die u heeft besteld.  U krijgt een kaart met een route-beschrijving en de URL van de wandeling voor op uw telefoon.
Voor  GPS apparatuur is er een GPS-documentje bij.

Stuur een e-mail naar  administratie@sportwandelschool.nl  met het verzoek dat u een route wilt kopen. Geef aan om welke route en welke afstand het gaat. Na ontvangst van de € 9,00 krijgt u de routebescheiden toegestuurd per e-mail.

Als voorbeeld: U besteld de Wandelroute Groet, 15 km.

Betaal gelijk. Maak het bedrag van € 9,00 over op:
IBAN-rekeningnummer: NL 28 INGB 0008 0688 49
m.m.v.:  Groet 15 km.

Vriendelijk verzoek om de gegevens niet aan Jan en Alleman door te geven.

Dit initiatief is in gang gezet om voor onze wandelvereniging wat inkomsten te genereren.
Met de gekochte gegevens kunt u met uw partner en kinderen een fijne wandeling maken.

We kijken met smart uit naar het eerstvolgende wandelelement, dat doorgang kan vinden.
De wandel4daagse Schoorlse Duinen hopen wij van ma. 18 t/m 21  oktober te mogen organiseren.