Nieuw – 5 daagse wandelreis “Lee Trail” in de Oesling in Luxemburg van 12-16 mei 2022

3 Dagen wandelen over de “Escape Ardenne Lee Trail”.

De “Escapardenne Lee Trail” is een stevige wandelroute van 53 km in het Groot-Hertogdom Luxemburg, die je in drie etappes wandelt. De tocht loopt door een prachtig stukje Luxemburgse Ardennen, met diep ingesneden rivier- en beekdalen, heel wat uitzichtpunten en snel op elkaar volgende landschapsveranderingen. Je wandelt vaak over oude uitstekende rotsformaties van hard gesteente, die prominent de valleien domineren en het geologisch resultaat zijn van miljoenen jaren ongelijke erosie. Deze korte maar uitdagende lange afstandswandeling is zonder meer één van de allerbeste nieuwe routes die in de Benelux zijn ontwikkeld.

Donderdag 12 mei:  Heenreis Nederland – Bourscheid.

Vrijdag 13 mei:         1e etappe Ettelbrück – Bourscheid 17,6 km. Hoogteverschil: 727 mtr.

Zaterdag 14 mei:      2e Etappe Bourscheid – Hoscheid 19 km. Hoogteverschil: 850 mtr.

Zondag 15 mei:        3e Etappe Hoscheid-Kautenbach 15 km. Hoogteverschil: 528 mtr.

Maandag 16 mei:     Terugreis naar Nederland.

Bus
Naast de heen- en terugreis, is de bus dagelijks inzetbaar om ons van het Hotel naar de start te brengen van de verschillende etappes. Na de wandeletappe in de middag worden we naar het hotel gebracht.

5 daagse Busreis
Datum:           12–16 mei 2022.
Reissom:        € 565,00 per persoon inclusief 4x Hotel + HP + lunchpakket.
Toeslag:         €  100,00 per persoon overnachten alléén op de kamer.
Hotel:             Hotel St. Fiacre in Bourscheid is ons onderkomen voor 3 nachten.
Begeleid:       Door Nederlandstalige gids.
Busreis:          Nederland – Bourscheid visa versa met de dagelijkse transfers.
Aantal dln:     Minimaal 16 deelnemers – maximaal 20 deelnemers.
Reisdatum:    12 t/m 16 mei 2022  (donderdag t/m maandag).
Opstappen:   Hoorn-Amsterdam-Utrecht-Breda-Nederweert.

Inschrijfformulier
U kunt het inschrijfformulier uitprinten. Downlowd het hier.