Oktober – Amsterdam

VRIENDINNEN-VERWEN

WANDELDAG

Dinsdag 9 oktober

Start 10.00 uur Voorzijden Centraal Station Amsterdam.

We beginnen om 10.00 uur vanaf het Centraal Station Amsterdam. Verzamelen bij de achteruitgang van het CS richting de pont naar Noord.

Na een korte wandeling komen we aan bij de KOFFIE-MUUR. Even een lekker kopje koffie/thee  natuurlijk met een kakelvers gebakken taartje! Na even lekker bijkletsen gaan we beginnen aan de workshop ”Natural Barefoot Walking”. Deze wordt verzorgd door Ruth Langemeijer. Ook krijgen we een demonstratie “5-fingersschoenen”. De durfal’s mogen een stel aantrekken en een korte wandeling maken. Bij opgave graag de schoenmaat doorgeven!

We lopen hierna een wandeling over Borneo in het Oostelijk Havengebied. Gids Ruth vertelt ons meer over de gebouwen etc. die we hier tegenkomen.
Rond 13.00 uur zijn we weer bij de Klimmuur.

Hier staat onze eenvoudige lunch al klaar. Na het eten gaan we weer aan de wandel. Een leuke wandeling door het Centrum staat op het programma.

We besluiten rond 16.00 uur met een lekker drankje met een klein hapje erbij.

Deelname:   Damesgroepjes vanaf 2 personen. (Single mag ook)
Prijs: € 47,50 p.p. Inclusief Koffie/Thee met Gebak, Lunch, Wandelingen en drankje tot besluit.

Reserveren; Info@Sportwandelschool.nl
Info: Theo 06-53 15 69 99  of  Jan 06-55 93 75 35