Den Helder

den_helder

Wandel Bootcamp in Den Helder.

Den Helder – Quelderduin.

Vrijdag 10.00 uur. Verzamelen op de Parkeerplaats bij sport- en evenementencomplex Quelderduin, Schootenweg 2, 1785 LV  in Den Helder.
De eerste les is gratis en verplicht u tot niets.
Wel verplicht. Je dient je eerst aan te melden via een E-mail info@sportwandelschool.nl

Quelderduyn is een stadspark in de wijk De Schooten in Den Helder. Het park is rond 1980 aangelegd en vernoemd naar een duingebied. Het park is te bereiken met buslijn 34 van Station Den Helder naar De Schooten.

Trainer worden?
In Den Helder ontbreekt het aan trainers om op meerdere plaatsen in Den Helder trainingen Wandel Bootcamp te starten. Een Allround Wandel Trainer of een bestaande trainer Sportief Wandelen met een bijscholing trainer Wandel Bootcamp kan zo aan de slag bij de Sportwandelschool.

Deze volgende opleidingen gaat van start in het najaar op zaterdag 31 augustus met een introductiedag Wandel-Bootcamp, Sportief Wandelen, Nordic Walking.
Meer informatie op deze website in het linkermenu onderaan.