Wandel je Fit

Wandel je Fit is een wandelprogramma waarbij (dreigend) inactieve 50-plussers door een gediplomeerd trainer worden voorbereid op een door de deelnemer zelf gekozen einddoel. Dit doel kan zijn: aansluiten bij de bestaande reguliere trainingsgroepen, maar kan ook een verder doel zijn, bijvoorbeeld deelname aan een bestaand meerdaags wandelevenement. Een tweede wandeltest geef u inzicht dat fitheid/conditie is te verbeteren. De wandeltest stimuleert deelnemers om hun Fitheid te verbeteren.

Bij de Sportwandelschool kunt u terecht op de volgende locaties:

Hoorn, Bovenkarspel, Bergen

Conditie test.
Test je Conditie met een Wandeltest. De Europees goedgekeurde UKK 2-km Wandeltest laat haarfijn zien wie wel een voldoende en wie niet een voldoende scoort wanneer het gaat om het hebben van voldoende conditie en een gezond lichaam.
Zaterdag 25 mei om 15.00 uur op de atletiekbaan in Hoorn. Adres: Blauwe Berg 2 aan het Keern.
Schrijf je in voor deze wandelconditie test.  De kosten bedragen € 5,00 per persoon voor de eerste keer en € 2,50 pp. voor de vervolg test(en).  Stuur een e-mail dat je mee wilt doen naar info@sportwandelschool.nl