4-daagse Training

Trainingen ter voorbereiding voor de de Vierdaagse van onder andere
Haarlem – Alkmaar – Luxemburg en Nijmegen

Er zijn trainingen op zaterdagmorgen in:

Bergen regio Alkmaar

Bloemendaal regio Haarlem

PERSBERICHT

Speciaal wandel trainingsprogramma voor de
wandel4daagsen Haarlem-Alkmaar-Nijmegen.

“Vier dagen achter elkaar wandelen zonder voorbereiding is niet erg verstandig,” aldus Ellis Kok van de Sportwandelschool. “Deze achttien zaterdagtrainingen stellen de deelnemers in staat zich fysiek en psychisch op de wandeltocht voor te bereiden in de mooie directe omgeving van het Noordhollands Kustgebied”. De organisatie hanteert officiële trainingsschema’s, die voor de Wandel4daagse van Nijmegen zijn gemaakt.”

De Sportwandelschool heeft een speciaal voorbereidingsprogramma ontwikkeld om deelnemers optimaal klaar te stomen voor de Wandel4daagse van respectievelijk Haarlem, Alkmaar en Nijmegen. Er zijn 2 trainingslocaties. In de natuurgebieden bij Alkmaar (Bergen) en Haarlem (Bloemendaal).

Het programma begint op zaterdag 6 februari in Haarlem en Bergen. Onder leiding van een Allround Wandel Trainer wandelen de deelnemers elke zaterdagmorgen tot aan de start van het wandelevenement de Wandel4daagse van Haarlem. U kunt na de wandel4daagse van Haarlem verder trainen in Bergen.

Bergen. Pannenkoekenhuis Duinvermaak met een gratis parkeerplaats is de start-locatie. De trainingen starten om 08.30 uur en duren 3-4 uur.

Bloemendaal/Overveen. De training start om 09:00 uur vanaf de Parkeerplaats van tennisvereniging W.O.C. in Overveen. De training duurt 2-3 uur.

De kosten voor het voorbereidingsprogramma bedragen € 65,00 voor de periode van 13 trainingen. Geïnteresseerden kunnen zich per e-mail opgeven voor dit voorbereidingstraject via info@sportwandelschool.nl

De wandelvierdaagse van Haarlem vindt plaats van 13 mei t/m 16 mei. De wandel4daagse van Alkmaar van 16 juni t/m 19 juni en wandel4daagse van Nijmegen van 120juli t/m 23 juli. Deelnemers die voor de eerste keer aan de 4daagse van Nijmegen willen meedoen kunnen zich aanmelden gegarandeerde deelnemerskaart via het programma viavierdaagse.nl

Deelnemers kunnen zich inschrijven via de e-mail info@sportwandelschool.nl.  De organisatie zoekt zoals ieder jaar vrijwilligers voor haar wandelevenementen en is altijd opzoek naar wandelaars die wandeltrainer willen worden. Geïnteresseerden kunnen zich opgeven door een e-mail te sturen naar info@sportwandelschool.nl