Trainer Wandel Bootcamp

Voorjaar 2023

Dag 1
Zaterdag 4 mei  9-17 uur
Wandelbootcamp Theorie en praktijk.

Dag 2
Zondag 5 mei  13-17 uur
Wandelbootcamp Lesgeven.

Aanmelden opleiding
U kunt zich aanmelden door het aanmeldformulier te downloaden, uit te printen, in te vullen en te versturen naar de Sportwandelschool. Dat kan per e-mail na het te hebben gescand of op te sturen naar onderstaand adres:
1622 HG  Hoorn

4 licentie punten per dag (totaal 8)
Ben je reeds in het bezit van een door de KWBN erkende licentie?
Indien je de Wandel Bootcamp applicatie hebt gevolgd worden  door de KWBN 4 licentiepunten per dag toegekend.

De module Trainer Wandel Bootcamp is onderdeel van de opleiding A.W.T. De module Wandel Bootcamp (afgekort WB) kan ook afzonderlijk gevolgd worden als aanvulling op de A.W.T. oude stijl waar het onderdeel WB nog geen onderdeel van uitmaakte. Ook kan deze module gevolgd worden door trainers die al een andere opleiding in de sport hebben gedaan.
ALO, CIOS, minimaal niveau 3 opleiding in de wandel- of loopsport en opleiding tot Allround Wandeltrainer van de Sportwandelschool oude stijl. Indien u geen van deze opleidingen heeft gevolgd kunt u zich inschrijven voor de opleiding Allround Wandel Trainer.

De opleiding wordt verzorgd door Mette van der Ven, opleidster bij de KWBN, geassisteerd door Jan Tonneman.

De kosten voor deze opleiding Trainer Wandel Bootcamp bedragen € 195,00 p.p.
Het bedrag is inclusief een cursusboek Wandel Bootcamp.

Boeken
Opleiding Wandel Bootcamp (uitgave Sportwandelschool)
Meldt u zich aan: Download het aanmeldformulier en mail het ingevuld terug.

Trainers opleiding
De stichting Sportwandelschool actief in Noord-Holland Noord met Sportief Wandelen, Nordic Walking en Beweeg…Mee…!!!, roept geïnteresseerden op, die trainer willen worden.
Belangrijk is te weten dat de opleidingen worden georganiseerd en gecertificeerd door de Sportwandelschool en alleen gelden voor de clinics, cursussen en trainingen, die worden georganiseerd door de Stichting Sportwandelschool Hoorn/Westfriesland. Het certificaat heeft dus geen civiel effect buiten de Stichting Sportwandelschool, maar heeft wel dezelfde uitstraling. Aangezien er geen wet is die zegt dat er een diploma’s nodig is om een wandelgroep te begeleiden kan iedereen initiatief daartoe nemen.

Opleiders
De opleiding Trainer Wandel Bootcamp en de Allround Wandel Trainer wordt georganiseerd door de stichting Sportwandelschool Hoorn/Whttps://www.sportwandelschool.nl/wp-content/uploads/2023/07/Opleiding-Allround-Wandeltrainer-2023-aanmf-dln-rglmnt-3.pdfestfriesland en wordt gegeven door Mette van der Ven (Action Sport) en Jan Tonneman en eventueel versterkt door trainers (en stagebegeleiders) van de Sportwandelschool.

Cursusplaats
Als locatie voor de beide opleidingen is gekozen voor Voetbalvereniging Hollandia in het Julianapark en voor de Atletiekvereniging Hollandia op de Blauwe Berg.

De atletiekaccommodatie van Hollandia, gelegen op de Blauwe Berg aan het Keern in Hoorn.
Adres:
Blauwe Berg 2
1625 NT HOORN
(0229) 23 54 36.

De accommodatie is gelegen op 7 minuten loopafstand van het treinstation Hoorn Centraal.
Met de auto vanaf de A7: Afslag Hoorn Centrum (Afslag McDonald’s). Na de tweede rotonde gaat u bij de tweede stoplichten linksaf. Dan de weg rechtdoor vervolgen einde linksaf en dan weer aan het einde het Keern oversteken.

Voetbalvereniging Hollandia
Nieuwewal 2
1621 MB  Hoorn

Aanmelden opleiding

Overnachtingsmgelijkheden:

B & B – aan de Breestraat
Tomar Kroedens
tm.kroedens@quicknet.nl
0229 – 23 20 78

Hotel de Magneet (bij de haven en het Juliana park)Hotel Petite Nort (in het centrum)
Hotel van der Valk (aan de A7)

Hotel Oostereiland in Hoorn. (gevangenis Hotel + Bioscoop)
Ligt in de oude haven van Hoorn
De volgende kamers met bijbehorende prijzen:
5 x cel standaard voorzien van een twijfelaar bed
1 persoon €65,-  /  2 persoon €80,-
2 x stapelbed celkamer  /  1 persoon €65,-  /  2 persoon €80,-
4 x celkamer dubbel met 2 persoons bed  –  1 persoon €65,-  2 persoon €80,-

14 Zolderkamers waarvan 2 met losse bedden  –  Per persoon €80,-  –  2 persoon €95,-
De prijs voor het ontbijt is €9,50 p.p.

De prijs voor een drie gangen diner is €26,50
Op dit moment zijn alle kamers nog beschikbaar. Maar let wel dit is een moment opname.
Er kan natuurlijk elke dag worden geboekt door gasten.

Brasserie & Gevangenishotel Oostereiland (Wendy De Decker)
Schuijteskade 5
1621 DE Hoorn
T +31(0) 229 820 246