Sportief Wandelen Hoorn

Aanmeld-formulier onderaan deze pagina.

Maandag
09.15 uur. Sportief Wandelen in de parken van de Kersenboogerd, verzamelen in het wijkcentrum Kersenboogerd.

19.30 uur. Sportief Wandelen in het Centrum/Haven/ Risdam-Zuid/Veenenlaankwartier, verzamelen ‘winters vanaf 14 september voor Intertoys (voormalig Blokkertje) naast Hotel Keizerskroon aan het Breed. ’s zomers vanaf 1 april verzamelen bij wapen van Hoorn, naast de Oosterpoort op het Kleine Oost.

Dinsdag
09.00 uur. Sportief Wandelen in het Julianapark en directe omgeving. Verzamelen bij de ingang van de vlucht- / jachthaven. Auto parkeren op de Nieuwe Wal 2, lopend naar de jachthaven.

19.30 uur. Wandel Bootcamp 35+  (Sportief Wandelen ++ met spierversterkende oefeningen) in het Julianapark en directe omgeving, verzamelen op de parkeerplaats de Nieuwe Wal 2 in het Julianapark.

Woensdag
09.15 uur. Sportief Wandelen in het Dwaalpark en richting Scharwoude. Verzamelen op Parkeerplaats van TV de Hulk in de Grote Waal.

19.30 uur. Sportief Wandelen in het Centrum/Risdam-Zuid/Veenenlaankwartier, verzamelen bij de Keizerskroon aan het Breed. Zomers tussen 1 april – 1 oktober verzamelen bij de ingang bij tennisvereniging “de Hulk” in de Grote Waal.

Donderdag
09.00 uur. Sportief Wandelen in het Julianapark en directe omgeving. Verzamelen bij de ingang van de vlucht- / jachthaven. Auto parkeren op de Nieuwe Wal 1, lopend naar jachthaven.

10.00 uur. Sportief Wandelen in het Julianapark, Centrum/Veenenlaankwartier, verzamelen op de parkeerplaats de Nieuwe Wal, in het Julianapark.

19.30 uur. Wandel Bootcamp 35+  (Sportief Wandelen ++ met spierversterkende oefeningen) in het Julianapark en directe omgeving, verzamelen op de parkeerplaats de Nieuwe Wal 2 in het Julianapark.

Vrijdag
09.30 uur. Sportief Wandelen in de Risdam en omgeving, verzamelen bij de tennisvereniging Juliana op de Blauwe Berg.

Zaterdag
Van 08.30 uur tot 12.30 uur. Lange Wandel Training in de 4-hoek Groet, Camperduin, Bergen a Zee en Bergen. Verzamelen om 08.30 uur op de Parkeerplaats tegenover Duinvermaak, Breelaan 132.
Vanuit Hoorn
 is de vertrektijd 07.40 uur vanaf de (gratis) Parkeerplaats van de Media Markt, Dr. C.J.K. van Aalstweg 15, 1625 NV Hoorn.

Zondag
10.00 uur Sportief Wandelen in het Dwaalpark en richting Scharwoude, verzamelen op Parkeerplaats van tennisvereniging de Hulk, Dwaalpark.

12.00 uur. Rustige wandeling van een uur door het centrum van Hoorn met een kop koffie/thee.

Klik  hier het aanmeldformulier