4-daagse training via Castricum

castricum

In de regio Castricum wordt er vanaf 3 februari op zaterdagmorgen een training georganiseerd ter voorbereiding op Wandel4daagse Haarlem en de Plus Wandel4daagse Alkmaar. De training gaat van start om 09:00 uur vanaf de Parkeerplaats aan de voorkant Van Het Johanna’s Hof aan de Zeeweg net voor Castricum aan Zee. De training duurt minimaal 2 uur.

De eerste periode wordt er ongeveer 2 uur gewandeld en bent u weer om 11:00 uur terug. Naarmate de 4 daagse datum naderbij komt gaat het wandeltempo omhoog, worden de kilometers meer, en wandelt enkele weekends 2 dagen achterelkaar. U volgt een speciaal wandeltrainingsschema. Er zijn ook enkele wandelevenementen in het wandelschema opgenomen.

De kosten bedragen € 75,00 pp. Periode vanaf 3 februari tot en met 5 mei 2018. ( 14 zaterdagen)

Wilt u na de wandel4daagse Haarlem doorgaan met deze zaterdagtraining, betaald u het bedrag van lidmaatschap bij de Sportwandelschool. Een kwartaalabonnement bedraagt € 48,- (geen inschrijvingskosten ad € 10,00)

Je kunt je aanmelden via e-mail info@sportwandelschool.nl  per telefoon 0229-239447 of via onderstaand aanmeldformulier (na invullen druk op verzenden, u krijgt een bevestigingsmail op het door u ingevulde email adres).
U wordt dan informatie toegemaild of opgestuurd.

Aanmeldformulier Vierdaagse training via Castricum

Achternaam