12 April 2022 – Hoorn

VRIENDINNEN – WANDEL – VERWENDAG

Dinsdag  12 april  2022 te HOORN.

We beginnen om half 10 vanaf het station te Centrum Hoorn. Na een korte wandeling komen we aan bij Brasserie “ de Rooie Kip”. Even een lekker kopje koffie/thee natuurlijk met een kakelvers gebakken Appelgebakje.

Na even lekker bijkletsen gaan we op pad om de oude binnenstad van Hoorn te verkennen.  We lopen naar het Oostereiland, met de oude gevangenis “de Krententuin” bij het museum van de 20e  Eeuw. Hier brengen we een bezoek aan het Museum van de 20e  Eeuw. Leuk om wat herkenbaars te ontdekken uit je eigen jeugd. Ook wandelen we even rond het Oostereiland en komen langs enkele andere houten boten van vroeger.

Na wat lichaamsbewegingen (korte introductie Wandel Bootcamp) gaan we lunchen op een prachtige locatie in het centrum van Hoorn. Dit is uiteraard één van de vele verrassingen………….

Na de lunch gaan we via de oude haven, de binnenstad van Hoorn in en verkennen hier de talrijke “Stegen en Gloppen.  Lekker buiten en goed bezig…!  Het is een stadswandeling waarbij we niet te lang stil staan, maar  stukken doorlopen. Ergens een lekker drankje  tot besluit voor u weer bij het Station komt.

Deelname: damesgroepjes, tweetallen of alleen mag ook.
Prijs: € 55,00 p/p. Inclusief Sportieve Stadswandelingen, Koffie/thee met gebak, entree Museum van de 20e  Eeuw, lunch in leuke sfeer. En een afscheidsdrankje.

Reserveren
De laatste jaren deden er tussen de 15 en 20 deelnemers mee.
stuur een e-mail naar info@sportwandelschool.nl
of app. naar 06-55.937.535
Informatie Jan  06-55.937.535