Wandel Bootcamp Trail

route kaart Barefoot Bootcamp

Wandel Bootcamp Trail  “de Egmonden”.

De Wandel Bootcamp Club, onderdeel van de Sportwandelschool, organiseert in de Egmonden een Wandel Bootcamp Trail. Het evenement wordt voor de derde keer georganiseerd en is op een aantal punten aangepast.
Onderweg bevat deze Trail, actieve beweegstations, waar deelnemers spierversterkende oefeningen uitvoeren.
Ook loopt het traject over enkele wandelpaadjes wat meer inspanning vergt, dan de reguliere wandelpaden. Leuk en spannend, maar vermoeiend.
Een event om de wandelsporters in contact te brengen met de activiteit Wandel Bootcamp en natuurlijk de beoefenaars ervan, want de reeds bestaande wandelbootcampers staan weer te trappelen van ongeduld om zich aan te melden.

Startlocatie en gegevens
Datum: Zaterdag 28 maart 2020
Organisator: Stichting Sportwandelschool Hoorn/West-Friesland.
Startlocatie: Restaurant “de Zilte Zoen”, Boulevard 2, 1931 CJ, Egmond aan Zee. Gratis parkeerplaatsen tot 1 maart aan de boulevard.

Routes
De route is niet uitgepijld. De activiteit gaat in groepsverband en wordt begeleid door trainers Wandel Bootcamp. De route is tussen de 12 en 14 km lang.

Starttijden
Starttijd: Om 10.00 uur.
Terugkomst: tussen 13.00 -14.00 uur.

Kosten € 7,50 p.p. inclusief polsbandje.
Inclusief vergunningsgelden € 1,80 voor het natuurgebied van PWN.

Hier voor-inschrijven, aanklikken inschrijven.
Na-inschrijven: Bij de startlocatie kunt u zich na-inschrijven. Dit kost 1 euro extra.

Huisdieren
Honden mogen niet mee.

Eigen vervoer
Bij de start & finishplaats is voldoende gratis parkeergelegenheid, voor auto en fiets.

Openbaar Vervoer
Via internet www.ov9292.nl is uw reisoverzicht het snelst te verkrijgen en is “up to date”. Vul in: Treinstation Alkmaar CS, daarna de Bus naar Egmond aan Zee.

Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start in Schoorl.
Organisatie Wandelbootcamp Trail “Schoorlse Duinen”
Stichting Sportwandelschool Hoorn/West-Friesland.