Haarlem

haarlem

Wandel Bootcamp in Haarlem.
In Haarlem ontbreekt het aan trainers. Een Allround Wandel Trainer of een bestaande trainer Sportief Wandelen met een bijscholing trainer Wandel Bootcamp kunnen zo aan de slag bij de Sportwandelschool.

Trainer worden?
Deze opleidingen gaat van start in het najaar op zaterdag 23 september met een introductiedag Wandel-Bootcamp, Sportief Wandelen, Nordic Walking en U.k.k. 2-km Wandeltest.
Meer informatie op deze website in het linkermenu onderaan.

Wandel Bootcamp in Haarlem?
Er gaan stemmen op om in Haarlem te starten met Wandel Bootcamp.
Een goed idee. Wat zou een goede startlocatie zijn? En op welke dagen? ’s ochtends of ’s avonds?