Heerhugowaard

Wandel Bootcamp in Heerhugowaard.

In Heerhugowaard heeft de Sportwandelschool een periode Wandel Bootcamp georganiseerd. Door het gebrek aan een trainer en de terugloop van de deelnemers zet de Sportwandelschool, Heerhugowaard een periode op reserve. Wanneer er een trainer bereid is gevonden zullen de trainingen Wandel Bootcamp weer starten.

Donderdag.
‘s Morgens om 09.00 uur. en ‘s avonds 19.30 uur. Wandelbootcamp.
Verzamelplaats: Parkeerplaats ingang Zwembad/Sporthal de Waardergolf.
Meldt u zich alvast vrijblijvend aan per E-mail: info@sportwandelschool.nl

Bestaande trainingen in de buurt.

Wandel Bootcamp in het Weekend
Schoorl. Om 10.00 uur bent u welkom bij/voor grandcafé de Viersprong. U kunt gratis parkeren aan het einde van de Molenweg. Tegenover basisschool Teun de Jager, Molenweg 11, 1871 CD Schoorl.

Wandeltraining 4 daagse.
In het weekend een stevige wandeltraining in Bergen. Duur 08.30 – 12.30 uur. Zie de Zaterdagtraining in Bergen.

Stuur een e-mail:
Op welke dag(en) zou u aan wandel Bootcamp willen doen?
Maandag t/m vrijdag: ’s Avonds van 19.30 tot 20.45 uur of ’s ochtends van 09.00 tot 10.00 uur.
In het weekend: Op zaterdagmorgen of zondagmorgen.
Geef uw voorkeur door via: info@sportwandelschool.nl

Trainer worden?
Allround Wandel Trainer worden? Deze opleiding gaat van start in het najaar met een introductiedag op zaterdag 23 september.  Wandel-Bootcamp, Sportief Wandelen, Nordic Walking en U.k.k. 2-km Wandeltest. Meer informatie op deze website in het linkermenu onderaan.