Juli – Maastricht

VRIENDINNEN-WANDELVERWENDAG
14 + 15 Juli naar Andre Rieu en MAASTRICHT

Dag 1

Om 07.30 uur gaat de bus rijden vanaf de P. bij sporthal “de Sluis” te Hoogkarspel.
De andere opstappunten zijn Hoorn, Amsterdam, Utrecht, Den Bosch.

Maastricht
Na een koffiestop bij Weert ( eigen rekening) rijden we door naar Maastricht. Hier gaan we een stads wandeling maken door Maastricht. Vandaar rijden we naar ons Hotel Berg en Dal in Slenaken. Vlakbij de Belgische grens. Een geriefelijk hotel met een goede keuken!  Om 17.00 uur wacht ons in het hotel  een heerlijk diner. Helaas kunnen we niet allemaal hier slapen en gaan enkele mensen “naar de buren”.

Andre Rieu
Om 19.00 uur even opknappen en weer de bus in naar Maastricht.
Daar geeft ANDRÉ RIEU met zijn orkest een geweldig concert op het Vrijthof.
We hebben zitplaatsen voor u gereserveerd. Grote schermen en een goed geluid zorgen voor een onvergetelijke avond. Voldaan gaan we weer richting hotel.

Dag 2

Botrange – ”Les Hautes Fagnes” de Hoge Venen –
“La Croix des Fiancés” Het kruis van de verloofden.
Na een goed ontbijt rijden we België in. Een wandeling vanuit Botrange door ”Les Hautes Fagnes”
(Hoge Venen) staat de tweede dag op het programma. De wandelroute is “La Croix des Fiancés”.
Natuurlijk is er ook gelegenheid voor een koppie. na  ongeveer 2 uur wandelen stappen we weer in de bus voor de terugweg naar Nederland. Natuurlijk sluiten we af met een lekker diner.
Terug in Noord-Holland om 21.00 uur.

Deelname: Vriendinnen vanaf 2 personen.
Alleen 2-pers kamers. Prijs; € 265,00 p/p. 1-pers. kamers niet mogelijk! Incl. Concert André Rieu, wandeling in “les Hautes Fagnes” en in Maastricht , overnachting met ontbijt, 2 x dîner en alle vervoer.
Reserveren: stuur een E-mail  naar Info@Sportwandelschool.nl of bel naar 0229-239447
Info: Theo   06 – 53 156 999
of       Jan     06 – 55 937 535