10 Mei 2022 – Enkhuizen

Dinsdag 10 mei 2022

Goede reden om vrije dag te nemen. Goede invulling voor een vrije dag. Zeg de oppas af of regel oppas.

VRIENDINNEN – WANDELVERWENDAG  TE ENKHUIZEN.

Programma.

Ontvangst om half 10 op Station Enkhuizen met een lekker kopje koffie/thee  in Het Stationscafé natuurlijk met een kakelvers Appelgebakje.

Wanneer u per auto komt. De auto kan de hele dag gratis achter het station staan.

10.45 uur  gaat u met Theo op pad om stukje stad te verkennen. Via het Snouck van Loosenpark lopen we naar de Oude Gracht. Hier ligt de rondvaartboot klaar voor een vaartochtje door en om Enkhuizen.
Wat ziet dat er toch anders uit vanaf het water!

Na een uurtje varen wandelen we naar het strandpaviljoen aan de andere kant van de stad. Hier staat onze lunch al klaar. Het strandpaviljoen ligt aan de rand van het IJsselmeer.

Workshop.
Heleen gaat daarna met u een schilderij maken van uw eigen voetafdruk.

Rond 15.30 uur loopt u  langs het Buitenmuseum en de Oude Haven met de Drommedaris, naar het Stationscafé.  Rond 16.00 uur nemen we gezamenlijk een lekker drankje tot besluit.

Deelname: damesgroepjes, tweetallen of alleen mag ook.
Prijs: € 55,00 p/p. Inclusief Sportieve Stadswandelingen, Koffie/thee met gebak, workshop, lunch in leuke sfeer. En een afscheidsdrankje.

Info: Theo 06-53.15.69.99

Opgave via de E-mail:  info@sportwandelschool.nl