Wandel je Fit Bergen

bergen

Wandel je Fit
Iedere maandag en vrijdag bent u van harte welkom om deel te nemen aan een training van een uur tot 90 minuten. Verzamelplaats is de Parkeerplaats tegenover het pannenkoekrestaurant Duinvermaak, Breelaan 132, 1861 GH in Bergen. De trainingen vindt plaats in het Bergerbos.

Wandel je Fit voor mensen met en zonder wandelervaring. Voor de startende en gevorderde wandelaar die in groepsverband zich wil voorbereiden op wandelevenementen of gewoon meedoet voor de gezelligheid en de vitaliteit. uur.

De trainingen vinden plaats in het gebied tussen Egmond aan Zee, Bergen aan Zee, Schoorl en Camperduin. Een duinkaart van P.W.N. is verplicht.

Verantwoord deelnemen
Wandel je Fit komt voort uit WandelFit een initiatief van de KNBLO en wordt uitgevoerd door de Sportwandelschool. Met dit initiatief willen de organisaties bereiken, dat mensen een gezondere leefstijl naleven en het uitvalpercentage onder beginners aan wandelevenementen omlaag gaat.

Heeft u vragen stuur een e-mail naar info@sportwandelschool.nl of bel naar 0229-239447.

Het programma
Wandel je Fit omvat een trainingsperiode en een trainingsschema met een lidmaatschap bij de Sportwandelschool.

Kosten
Prijs € 48,00 per kwartaal exclusief inschrijvingskosten van € 10,00, Inclusief de training op zaterdagmorgen. Deelnamebewijs aan de wandelevenementen regelt u zelf.
De Sportwandelschool kan u adviseren om aan een deelnamebewijs te komen aan de Wandel4daagse van Nijmegen.

Je kunt je aanmelden via e-mail info@sportwandelschool.nl per telefoon 0229-239447 of via onderstaand aanmeldformulier (na invullen druk op verzenden, u krijgt een bevestigingsmail op het door u ingevulde email adres).

Aanmeldformulier voor WandelFit Bergen

Achternaam