Wandel je Fit Haarlem

haarlem

Hét Trainingsprogramma ter voorbereiding op de 2e Wandel4daagse Haarlem

Informatiebijeenkomst WandelFit
Op zaterdag 25 februari bent u van harte welkom bij de Sporthal Kennemer Centre. Om 09.00 uur kunt u zich laten informeren over het wandelproject WandelFit.nl. Na de informatie ronde doet u mee aan een training. WandelFit voor mensen met en zonder wandelervaring. Voor de startende en gevorderde wandelaar die in groepsverband zich wil voorbereiden op de Wandel4daagse Haarlem.

Verantwoord deelnemen
WandelFit is een initiatief van de KNBLO en wordt mede uitgevoerd door de Sportwandelschool. Met dit initiatief willen de organisaties bereiken, dat mensen een gezondere leefstijl naleven en het uitvalpercentage onder beginners aan wandelevenementen omlaag gaat.

Gegarandeerd startbewijs
Beginnende vierdaagselopers, maar ook voor de meer ervaren wandelaars, die goed voorbereid aan de start willen verschijnen van de 6e Wandel4daagse Haarlem, doen er goed aan zich terdege voor te bereiden. Maar hoe doe je dat? Door mee te doen aan WandelFit. Deelnemers kunnen zich inschrijven bij de Sportwandelschool. Zij zijn in ieder geval zeker van een startbewijs en een professioneel trainingsopbouw. Heeft u vragen stuur een e-mail naar info@sportwandelschool.nl of bel naar 0229-239447

Het programma
WandelFit omvat een trainingsperiode van 13 weken en start op zaterdag 25 februari met een korte informatie bijeenkomst en een training. Het totale pakket bevat een startbewijs aan de Wandel4daagse Haarlem, een trainingsschema en een lidmaatschap bij de KNBLO en de Sportwandelschool.

Kosten
Lidmaatschap bij de Sportwandelschool     (€ 48,00 per kwartaal + € 10,00 inschrijfgeld)
Deelname aan de Wandel4daagse Haarlem, die start op 25 mei 2017    (€ 37,50)

Aanmelden
Je kunt je aanmelden via e-mail info@sportwandelschool.nl  per telefoon 0229-239447 of via onderstaand aanmeldformulier (na invullen druk op verzenden, u krijgt een bevestigingsmail op het door u ingevulde email adres).

Aanmeldformulier voor WandelFit Haarlem

Achternaam