Wandel je Fit Hoorn

hoorn

Wandel je fit

Dit wandel programma is voortgekomen uit het project Hoorn Fit – Hoorn Noord / Venenlaankwartier Fit – Grote Waal Fit in samenwerking met Teamsport Hoorn.

Dinsdag
Van 10.00 tot 11.00 uur. Uw eerste training start vanaf gezondheidscentrum Kersenboogerd aan het Betje Wolfplein. U wandelt in de parken van de Kersenboogerd en het Julianapark aan het IJsselmeer.

Dinsdag
Van 19.30 tot 20.30 uur. Uw eerste training start vanaf Hotel de Keizerskroon aan het Breed. U wandelt ‘s avonds langs de verlichte straten in het centrum en de oude haven van Hoorn.

Donderdag
Van 10.00 tot 11.00 uur. Uw eerste start in het Julianapark op donderdagmorgen om 10.00 uur. Verzamelen op de parkeerplaats de Nieuwe Wal (voorbij de Brandweerkazerne)
U dient zich eerst even aan te melden per E-mail naar info@sportwandelschool.nl of via de telefoon 0229-239447

Groepstraining
De groepstraining is gebaseerd op drie pijlers, gezelligheid, vitaliteit in de buitenenlucht een beetje “discipline”.
De sportwandelschool biedt de mogelijkheid om met wandelpoles  te wandelen. (stokken zijn aanwezig)

U kunt zich aanmelden via E: info@sportwandelschool.nl per T: 0229-239447.

Aanmeldformulier voor Wandel je Fit Hoorn

Achternaam