Nationale Nordic Walking Dag

Zaterdag 11 november. Gratis Parkeren.

Bergen aan Zee.

Op deze dag bieden wij de aangemelde Nordic Walkers enkele workshops aan, gevolgd door een prachtige wandeling onder begeleiding, door het natuurreservaat tussen Bergen aan Zee en Schoorl, met onderweg een gelegenheid om even bij te komen op het terras van bosbuffet “de Berenkuil”.

U kunt kiezen uit de volgende workshops Nordic Walking.

– Nordic Walking – Sporttechniek (voor fitte sporters met hardlopen)

– Nordic Walking – Fitheidstechniek (voor fitte mensen, zonder hardlopen)

– Nordic Walking – Gezondheidstechniek (voor mensen met een beperking)

10.00 uur. Start alle drie de workshop.

11.00 uur. Pauze met een drankje. (eigen rekening)

11.30 uur. Start Nordic Walking tocht.

Verzamel- en startlocatie.

Café restaurant de Zilte Zoen aan de C.F. Zeiler Boulevard 12, 1865 BB  in Bergen aan Zee.

Routes:

Route    5 km: meerdere pauzes onderweg. Doelgroep Beweeg-Mee.
Route  10 km: 1 pauzes-Halverwege in de bosbuffet de Berenkuil.
Route  15 km: 2 pauzes-Halverwege Strandpaviljoen Struin en de Berenkuil.
Route 20 km: 2 pauzes-restaurant Duingroet, Struin en de Berenkuil.

Workshop Nordic Walking + Nordic Walk € 15,00 p.p.
Er zijn ter plekke, Nordic Walkingpoles (stokken) te huur voor € 2,50 per set.

Het inschrijfgeld is inclusief € 1,00 entreegeld voor het natuurgebied van Staatsbosbeheer.

Aanmelden wandeltocht

Uw kunt zich tot 8 november hier aanmelden.
Organisator: Stichting Sportwandelschool Hoorn/West-Friesland.

Openbaar Vervoer
Via internet www.ov9292.nl is uw reisoverzicht het snelst te verkrijgen en is “up to date”. Vul in: Treinstation Alkmaar Centraal, daarna kunt u voor € 3,50 pp, met de bus v.v. van de organisatie naar Bergen aan Zee. Wel de bus reserveren via info@sportwandelschool.

Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start in Bergen aan Zee.